Наші ресторани та кав’ярні почали змінювати підхід до навчання по сервісу

Раніше навчання по сервісу проходило так, що з працівниками просто говорили, розказували певні правила. Потім ми вирішили урізноманітнити навчання.

«Ми розробили з арт-відділом цікаву, фанову, але й інформативну водночас, презентацію. Потім ми додали практичний елемент. Я набираю команду з 12 людей, яка ділиться на дві підгрупи по 6. Також є два дуже вибагливих гостей (зазвичай, це хтось з менеджерів), на яких, власне, і практикуються наші групи. Ми врахували все: відкриття вина, правильну подачу, використання посуду, як діяти у стресових умовах, тощо», – так розказав про навчання по сервісу в наших закладах Вадим Камінський, менеджер Дому легенд.

Також наші тренери Лєра Грудініна та Вадим Камінський вирішили ще більше удосконалити це навчання. Вони розділили усі наші заклади по типах і адаптували завдання відповідно до типу закладу.

Окрім того вони розробили спеціальний розмовник для офіціантів, де є підказки, як діяти у більш-менш стандартних ситуаціях.

«Раніше ми стикалися з тим, що працівники скаржились, що ті чи інші правила сервісу не працюють у всіх наших закладах, адже наші ресторани концептуальні і не схожі одні на одних. Тому ми розділили наші заклади на ресторанний тип обслуговування, пабний, барний і кав’ярні. В майбутньому плануємо окремо виділити !FESTrepublic і ті заклади, де є постійна завантаженість працівників, тобто гості є з ранку і до ночі», – так пояснила нововведення тренер Валерія Грудініна.

Наразі Лєра та Вадим передали усю інформацію асистентам та наставникам наших закладів.

Тепер же вони працюють над навчанням офіціантів.

До речі, цікавою особливістю є те, що тепер навчання проводитимуть не в тренінговому центрі, а безпосередньо на закладі, щоб ліпше асоціювати навчання із реальною роботою.

А для того, щоб це не залишилось тільки на рівні навчання, ми вирішили додати контроль використання отриманих знань офіціантами. І контролювати зможуть наші гості, адже ми внесемо на чек qr-код, який можна зісканувати і оцінити роботу офіціанта.

 

Залишити коментар

Ваша е-пошта не буде опублікована Обов'язкові полі позначені. *

Схожі новини

Дуже висока кухня – ресторан-експеримент від !FEST

Скоро вже буде рік, як ми відкрили новий ресторан “Дуже висока кухня”. Такий формат ще ніколи не практикували у світі. Тому ми в цьому плані першовідкривачі… Отже, «Дуже висока кухня» – ресторан, де гості вільно спілкуються з кухарями, де враховується…

Треба мати поняття гри, а також бажання виграти, – команда Гефест про Ігри загартованих

Нещодавно відбулася одна з наймасштабніших подій Холдингу емоцій !FEST– Ігри загартованих ’2019. Це вже четверті змагання серед наших працівників. І третій рік поспіль перемагає та сама команда з невеличкими змінами у складі – ГЕФЕСТ! Ми вирішили поспілкуватись із переможцями й…

Як Ігор Смоляник їздив у школу сомельє в Іспанії – розвивайся разом з !FEST

Хто розбирається у винах і зможе підібрати індивідуально для кожного потрібний сорт? Наш сомельє – Ігор Смоляник. І щоб робити це ще краще, він відвідав школу сомельє в одній з кращих виноробень Іспанії. Ми розпитали, що до чого.