Раніше навчання по сервісу проходило так, що з працівниками просто говорили, розказували певні правила. Потім ми вирішили урізноманітнити навчання.
«Ми розробили з арт-відділом цікаву, фанову, але й інформативну водночас, презентацію. Потім ми додали практичний елемент. Я набираю команду з 12 людей, яка ділиться на дві підгрупи по 6. Також є два дуже вибагливих гостей (зазвичай, це хтось з менеджерів), на яких, власне, і практикуються наші групи. Ми врахували все: відкриття вина, правильну подачу, використання посуду, як діяти у стресових умовах, тощо», – так розказав про навчання по сервісу в наших закладах Вадим Камінський, менеджер Дому легенд.
Також наші тренери Лєра Грудініна та Вадим Камінський вирішили ще більше удосконалити це навчання. Вони розділили усі наші заклади по типах і адаптували завдання відповідно до типу закладу.
Окрім того вони розробили спеціальний розмовник для офіціантів, де є підказки, як діяти у більш-менш стандартних ситуаціях.
«Раніше ми стикалися з тим, що працівники скаржились, що ті чи інші правила сервісу не працюють у всіх наших закладах, адже наші ресторани концептуальні і не схожі одні на одних. Тому ми розділили наші заклади на ресторанний тип обслуговування, пабний, барний і кав’ярні. В майбутньому плануємо окремо виділити !FESTrepublic і ті заклади, де є постійна завантаженість працівників, тобто гості є з ранку і до ночі», – так пояснила нововведення тренер Валерія Грудініна.
Наразі Лєра та Вадим передали усю інформацію асистентам та наставникам наших закладів.
Тепер же вони працюють над навчанням офіціантів.
До речі, цікавою особливістю є те, що тепер навчання проводитимуть не в тренінговому центрі, а безпосередньо на закладі, щоб ліпше асоціювати навчання із реальною роботою.
А для того, щоб це не залишилось тільки на рівні навчання, ми вирішили додати контроль використання отриманих знань офіціантами. І контролювати зможуть наші гості, адже ми внесемо на чек qr-код, який можна зісканувати і оцінити роботу офіціанта.