Win-win – що це і для чого воно нам?

Ми почнемо цикла статей про лідерство, тому що у Холдингу окрім іншого виховують лідерів у своїх сферах діяльності. Це стосується і дизайнерів, і офіціантів, і кухарів, і вчителів…

Отже, почнемо зі стратегії «win-win» – це така співпраця, коли обидві сторони в роботі залишаються задоволеними.

Трохи історії

Вперше представили цю стратегію ще у 1981 році вчені Гарварду Роджер Фішер і Вільям Юрі.

Але вивів цю теорію з області науки в життя Стівен Кові, доктор економічних наук Гарварда. Він говорив, що взаємовигідна співпраця є результативнішою, ніж звичайна конкуренція.

Основні принципи стратегії win-win

  1. Взаємоповага. Без поваги до опонента у переговорах, вигідного обом результату не буде.
  2. Тривала співпраця. Навіть якщо ви конкуруєте, ви співпрацюєте, обидві сторони отримують вигоду.
  3. Позитивний результат для обох сторін. При використанні стратегії «win-win» кожна сторона отримує свій плюс.

Чому ця стратегія підходить нам, Холдингу емоцій !FEST

Головне – це двостороння підтримка та задоволення від процесу, чи це ресторан, чи школа. Ми даємо позитивні емоції і необхідно, щоб їх відчували як ті, хто їх дає, так і ті, хто отримує.

Наприклад, офіціанти спілкуються з нашими гостями і отримують нову інформацію, певні вміння та навички, цікаві знайомства, а гості отримують приємні емоції та смачну їжу, що може вплинути на їх подальші рішення в житті. Обидві сторони виграють!

Інший варіант – наша «Правда». Ми виготовляємо круте крафтове пиво, українці п’ють хороший продукт (це повага до себе), а ми наносимо Україну на пивну мапу світу.

От ще один приклад – співпраця з УКУ (Українським католицьким університетом). Ми отримали приміщення для реалізації своїх планів і відкрили в УКУ трапезну. А студенти цього університету мають їдальню зі смачною та якісною їжею.

Інший приклад – Школа вільних та небайдужих. Вчителі виховують нове покоління, не агресивне, активне, без страхів. Батьки ж отримують щасливих дітей. В результаті усі отримують місто, в якому хочеться жити. А чим більше комфортних міст, тим краща країна.

Автор: Анастасія Ковач-Петрушенко

Залишити коментар

Ваша е-пошта не буде опублікована Обов'язкові полі позначені. *

Схожі новини

Як поєднувати археологію та керування магазином – інтерв’ю з Ярославом Бриком

Цього тижня знайомимо вас із Ярославом! Він керує магазином “Два кроки від хати” на Личаківській, 112. Його суперсила – пам’ятає кожну дрібничку. А ще він професійний археолог і обожнює грати в футбол.

Маніфест вільним та небайдужим

Холдинг емоцій! Позитивних емоцій! Так ми себе позиціонуємо. Ми люди, вільні та небайдужі, говоримо про це. А чи є ми такими насправді? Та перед тим, як говорити про наш позитив і вільність, варто подумати, а чи є ми людьми? І чому в нашій компанії склались такі обставини, що виходять накази «Бути людьми». Та й що мається на увазі в наказі під словом «людина»?

Що почитати – поради від Наталі Мазяр (HRD Холдингу емоцій !FEST)

Літо закінчується, але ще трохи є часу, щоб поїхати у відпустку. І завжди постає одне й те саме питання – що почитати, поки ти в дорозі? Ми вирішили запитати Наталю Мазяр поради, які книжки варті уваги. Хоча, звісно, їх пасує…

6 основних принципів від Андрія Худо, які допомагають працювати з грошима 

Стосунки з грошима – це важливий елемент життя кожної людини. Як би ми не намагалися нівелювати значення грошей, давайте дивитись правді в очі, вони мають своє вагоме значення в житті. Тож поговоримо про фінанси.  Дисципліна  Я завжди з повагою і…