Робота в команді – чому це важливо в сучасному світі

Чому так важливо вміти працювати в команді? Як це робити, щоб мала успіх і команда, і конкретна людина?

Що таке команда

Команда – це цілісний організм. Аби він був життєздатним, усе має функціонувати добре, вчасно та злагоджено.

Нині більшість завдань у великих компаніях виконують командно, бо часом одна людина фізично не в змозі зробити самостійно великий проєкт.

Як працювати в команді

Існують певні правила…

  • Кожен працівник має право на власну думку і вплив на колективне рішення. Підсумок спільного обговорення зазвичай завершується волею більшості. Приклад можна навести доволі банальний, але він яскраво описує це правило. Ваша команда визначається, де провести корпоратив. Керівник хоче їхати на базу відпочинку, а більшість команди – піднятися в гори. Тож корпоратив відбувається в горах, бо так вирішила більшість.
  • В якісній команді всі учасники рівні між собою. Це означає, що до думки кожного варто ставитися з повагою, а критикувати виключно у справі й задля результату, тобто критика має бути конструктивною. Наприклад, ви намагаєтесь обрати логотип до нового заходу в компанії. Замість того, щоб одноосібно вирішувати, чи підходить запропонований логотип, краще кинути його на затвердження всій команді. Але й команда не мусить писати «Мені не подобається, бо це погано» чи «якийсь тут жовтий не надто яскравий». Варто говорити конкретно: «Мені подобається цей варіант, але є нюанси, які, вважаю, варто змінити, а саме: перелік нюансів.».
  • Уміння почути, прийняти критику та дати адекватний фідбек – ще одна важлива умова роботи в команді. Ще раз нагадаємо, що мова про конструктивну критику. Якщо ваша команда «заточена» на результат, то й критика має бути апріорі корисною. Тоді варто дослухатися, зробити висновки й повідомити їх своїй команді.
  • Сильніші учасники команди діляться досвідом зі слабшими. Якщо людина має більший за інших багаж знань і досвіду, це не означає, що всі мають погоджуватися з нею. Попри це, вона може навчити нового й підказати правильне рішення в певних ситуаціях. Наприклад, у вашій команді з’явився новачок. Йому зовсім не обов’язково робити ті самі помилки, що й ви. Щоб уникнути такого, варто просто поділитися своїм досвідом.
  • Важливим є контроль емоцій. Усі ми – створіння емоційні, часом навіть занадто. Але в команді варто спершу обдумати реакцію і лише потім видавати її на-гора. Це досягається виключно практикою. Просто тримайте в голові на кожних зборах думку: «Емоція формується всередині розумом, а не зовнішніми обставинами».
  • Не забувайте ділитись обов’язками та завданнями. Для того команда і створена, щоб успішно реалізовувати великі проєкти й не «помирати» після кожного. Завдання треба розділяти та делегувати. Делегування й уміння відпускати деякі завдання – це важливий навик для кожного командного гравця. Часом одна людина бере на себе стільки завдань (думаючи, що вона єдина зробить це найкраще), що потім валиться весь проект.
  • У хорошій команді немає місця інтригам і пліткам. Якщо у вашій команді завівся інтриган, його необхідно «виводити з гри». З інтригами та плітками команда просто не зможе триматися купки і працювати, як злагоджений механізм.
  • Успішна команда завжди може вдало проаналізувати свої помилки після завершення проєкту. Рефлексія після проєкту дає 30% додаткового успіху для наступного. Ви маєте зустрітись і проаналізувати кожну помилку, записати і зберегти запис. Знаючи свої помилки, легше виправляти їх. Якщо проєкт проводять щорічно, то з кожним роком завдяки рефлексії ви затрачатимете менше зусиль, а результат буде ліпшим. А для того, щоб уникнути пліток, учасники команди мають отримувати 100% інформації. Бо коли хтось чує лише частку, то решту – додумає. Це стосується і дедлайнів проєкту.
  • Працюючи в команді, варто не забувати про персональну відповідальність. Наприклад, ти відповідаєш за підготовку подарунків для всіх працівників компанії на свято Миколая. Якщо ти вчасно не замовиш ці подарунки – це передовсім твоя відповідальність, але це матиме вплив на роботу всієї команди.

Чому не всі команди досягають успіху?

Команда буде успішною, якщо в процесі виконання певного завдання чи проєкту задовольняються цілі кожного учасника, є виконання загальних задач і присутня злагоджена робота всередині робочої групи. Ці три компоненти постійно перетинаються.

Окрім того, кожній команді варто пам’ятати, що головне – це досягнення результату, як особистісного, так і спільного.

До речі, в команді також є актуальним принцип «Win-win», про який ми писали в попередній статті. Адже кожен особисто виграє від того, що виграє вся команда.

Тож успішної роботи в команді!

Залишити коментар

Ваша е-пошта не буде опублікована Обов'язкові полі позначені. *

Схожі новини

Win-win – що це і для чого воно нам?

Ми почнемо цикла статей про лідерство, тому що у Холдингу окрім іншого виховують лідерів у своїх сферах діяльності. Це стосується і дизайнерів, і офіціантів, і кухарів, і вчителів… Отже, почнемо зі стратегії «win-win» – це така співпраця, коли обидві сторони…

Що почитати – поради від Наталі Мазяр (HRD Холдингу емоцій !FEST)

Літо закінчується, але ще трохи є часу, щоб поїхати у відпустку. І завжди постає одне й те саме питання – що почитати, поки ти в дорозі? Ми вирішили запитати Наталю Мазяр поради, які книжки варті уваги. Хоча, звісно, їх пасує…

6 основних принципів від Андрія Худо, які допомагають працювати з грошима 

Стосунки з грошима – це важливий елемент життя кожної людини. Як би ми не намагалися нівелювати значення грошей, давайте дивитись правді в очі, вони мають своє вагоме значення в житті. Тож поговоримо про фінанси.  Дисципліна  Я завжди з повагою і…

Наше пиво отримало золото, срібло та бронзу на World Beer Idol 2017!

Театр пива Правда взяв участь у світовому пивному конкурсі World Beer Idol 2017. Конкурс відбувся 13 січня у Чехії, де обирають найкращі смаки пива у світі. Команда пивоварів Правди надіслала до Чехії 4 сорти пива, яке зварили на площі Ринок…